Šios užduoties metu bus kuriamas interaktyvus Europos žemėlapis, kurį naudojant dalyviai susipažins su skirtingomis Europos valstybėmis. Panaudosime ir anksčiau išmoktas sąvokas bei įgūdžius: ciklo komandas, įvykius.
Galutinio projekto pavyzdys
Projekto kūrimo eiga video reportaže
Perkurkite startinį projektą (remix).
Startiniame projekte rasite:
Programos logika: kiekvieną kartą pagrindiniam veikėjui palietus vieną iš vėliavų, turi būti pranešama, į kokią valstybę jis atkeliavo ir judėti toliau. Pagrindinis veikėjas turi būti valdomas klaviatūros rodyklėmis ↑↓←→.
Papildomų veikėjų kūrimas. Sukurkite papildomus veikėjus - skirtingų valstybių vėliavas. Pavyzdiniame projekte vėliavos sukurtos štai šioms valstybėms:
Kiekviena vėliava turėtų būti kaip atskiras veikėjas, nes turėsime programuoti autobuso veikimą su jomis. Galite piešti savo vėliavas arba naudoti štai šį vėliavos šabloną ir piešti ant jo:
Reikalingos komandos
Vilniaus „Vyturio" pradinė mokykla,
Taikos g. 189
Mokytoja Rasa Januškevičienė