7. Užduotis. Geografija. Europos žemėlapis

Užduoties aprašymas

Šios užduoties metu bus kuriamas interaktyvus Europos žemėlapis, kurį naudojant dalyviai susipažins su skirtingomis Europos valstybėmis. Panaudosime ir anksčiau išmoktas sąvokas bei įgūdžius: ciklo komandas, įvykius.

Galutinio projekto pavyzdys

Užduotis

  • Perkurti (remix) startinį projektą
  • Sukurti papildomus veikėjus - vėliavas
  • Suprogramuoti pagrindinio veikėjo judėjimo valdymą rodyklėmis
  • Kaskart prasidėjus programai, grąžinti pagrindinį veikėją į pradinę poziciją
  • Nuolat tikrinti, ar pagrindinis veikėjas liečia kitus veikėjus - vėliavas
  • Palietus kitą veikėją, rodyti jo pavadinimą
  • Pakoreguoti programą (pridėti papildomų veikėjų, patobulinti sveikinimosi žinutes ir pan.)

Projekto kūrimo eiga video reportaže

Projekto kūrimo eiga

Perkurkite startinį projektą (remix).

Startiniame projekte rasite:

  • Foną - Europos žemėlapį
  • Pagrindinį veikėją - turistų autobusą
  • Vieną papildomą veikėją - Latvijos vėliavą
  • Antrą nebaigtą papildomą veikėją - tuščią vėliavą. Ją turėsite pabaigti.

Programos logika: kiekvieną kartą pagrindiniam veikėjui palietus vieną iš vėliavų, turi būti pranešama, į kokią valstybę jis atkeliavo ir judėti toliau. Pagrindinis veikėjas turi būti valdomas klaviatūros rodyklėmis ↑↓←→.

Papildomų veikėjų kūrimas. Sukurkite papildomus veikėjus - skirtingų valstybių vėliavas. Pavyzdiniame projekte vėliavos sukurtos štai šioms valstybėms:

  • Latvija
  • Lietuva
  • Prancūzija
  • Rumunija
  • Ukraina
  • Čekija
  • Švedija

Kiekviena vėliava turėtų būti kaip atskiras veikėjas, nes turėsime programuoti autobuso veikimą su jomis. Galite piešti savo vėliavas arba naudoti štai šį vėliavos šabloną ir piešti ant jo:

 

Reikalingos komandos 

Sėkmės!:)