Velykinis žaidimas „Pagauk margutį".

Projekto pavyzdys

Žaidime 3 veikėjai: viščiukas, margutis, žiogas.

VIŠČIUKĄ valdau pelyte. Jis turi pagauti MARGUTĮ.

Kai VIŠČIUKAS pagauna MARGUTĮ, pridedamas taškas.

ŽIOGĄ valdo kompiuteris. Jei VIŠČIUKĄ liečia žiogas, taškas atimamas.

Pagal pavyzdį, sukurk savo žaidimą.

Galimi keli žaidimo sudėtingumai:

 

1 lygis. 

1. Įkelk valdomą 1 veikėją (VIŠČIUKĄ). Jis valdomas pelytės pagalba. (gali valdyti ir klaviatūros klavišų pagalba).

2. Nupiešk pats MARGUTĮ (jį nupiešk piešimo priemonių  pagalba)

3. Jeigu VIŠČIUKAS liečia MARGUTĮ, VIŠČIUKAS sako „Pagavau" ir palaukia 1 s.

4. JEIGU MARGUTĮ liečia VIŠČIUKAS, MARGUTIS nukeliauja į atsitiktinę poziciją.

5. Įkelk foną.

2 lygis. 

5 žingsniai kaip 1 lygyje.

6. Įkelk veikėją ŽIOGĄ. Jį valdo kompiuteris.

7. JEIGU VIŠČIUKAS liečia ŽIOGĄ, jis sako „Oi!"

 

3 lygis. 

7 žingsniai kaip 1,2  lygyje.

6. Sukurk kintamąjį Margučiai. 

7. Pradžioje kintamasis MARGUČIAI lygus 0.

8. JEIGU VIŠČIUKAS liečia MARGUTĮ taškas pridedamas.

9. JEIGU VIŠČIUKAS liečia ŽIOGĄ taškas atimamas.

 

Pagalvok ir pasirink, kokį žaidimą Tu kursi.

Sėkmės! Jei kils neaiškumų, lauksiu žinutės. Spausk PARAŠYK ŽINUTĘ.